piątek, 18 listopada 2011

Początek?



Początki chyba zawsze są trudne. Przypomnijcie sobie pierwsze dni w nowej szkole, w zupełnie nowym otoczeniu, bez konkretnych punktów odniesienia i ogólnej orientacji. Zawsze jednak pojawiają się życzliwe osoby umiejące wprowadzic nas w ten inny, obcy świat. Mam nadzieję, że tutaj w moim przypadku też tak będzie, gdyż narazie jak czuję się to trochę jak zdezorientowany pierwszoklasista ;)

Mój blog nie będzie zakładał pokazywania mojego stylu, ograniczę się do opisywania  najnowszych trendów lub od dawna obowiązujących klasyków. Żeby uniknąc jakichś rozczarowań nie będę pokazywać twarzy. Możecie wyobrazić sobie mnie jako cudowną Anję Rubik lub zupełnie inną ale równie uroczą Beth Ditto. Jeżeli nie macie jakiegoś modowego wzorca, do którego chcecie mnie przyrównać to po prostu pomyślcie, że jestem taka jak wy. To na pewno pomoże nam w zrozumieniu siebie nawzajem.

Dobra, koniec przynudzania, jutro postaram się o normalną notkę ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz